dodany: 06.02.2013 | tagi: , ,

Autor:

Problem po aktualizacji Kasperskiego na XP

1

Użytkownicy rozwiązań zabezpieczających Kaspersky Lab zgłaszali problemy po wykonaniu aktualizacji programu pod systemem Windows XP. Trudności pojawiły się po dokonaniu wczorajszej aktualizacji, albowiem wielu użytkowników zgłosiło zablokowanie połączenia do Internetu.
Problem dotyczył praktycznie każdej wersji  –  od podstawowej Antivirus do Endpoint Security (KES):

  • Kaspersky Anti-Virus for Windows Workstations 6.0.4 MP4
  • Kaspersky Endpoint Security 8
  • Kaspersky Endpoint Security 10
  • Kaspersky Internet Security 2012 i 2013
  • Kaspersky Pure 2.0

W jednym przypadku problem z Internetem miał admin zarządzający 12 tysiącami komputerów z KES. W niektórych sytuacjach pomagało wyłączenie monitoringu portów (rozwiązanie to nie zawsze się sprawdzało) bądź całego modułu Web Anti-Wirus – takie obejście problemu jako tymczasowe podali także pracownicy Kaspersky Lab.

Jak podaje producent, problem dotyczył wyłącznie systemu w Windows XP w wersji x86. W przypadku braku łączności z Internetem po wyłączeniu modułu Web AV należało niestety przywrócić system do stanu z dnia poprzedniego i dopiero wtedy dokonać aktualizacji, która została już poprawiona.

 

Redaktor działu aktualności WebSecurity.pl. Pasjonat komputerów od czasów epoki "bezmyszkowej".

Jedna odpowiedź do “Problem po aktualizacji Kasperskiego na XP”

  1. avatar Mati napisał(a):

    To tak specjalnie, aby powoli społeczność migrowała z WinXP do Win7 lub 8 :D

    PS Coś ostatnio te aktualizacje jakieś felerne :) Wtyczki w WP robią boom, antywirusy dostają bzika… Wszyscy tak się spieszą, że już nikt tego nie testuje przez udostępnieniem?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *