Strony banku Nordea Bank niedostępne

27.03.2013 Redakcja WebSecurity Tagi: , ,

Czyżby Nordea Bank padł ofiarą ataku lub włamania? Od rana europejskie strony banku są niedostępne (polska strona ma się dobrze), a na klientów czeka jedynie komunikat „Nordea.com is not accessible. Unfortunately nordea.com is not accessible at the moment. We regret any inconvenience it may cause and kindly ask you to try again later.”. Czy bank powinien od razu komunikować przyczyny niedostępności? Echem odpowiadają nordea.com, nordea.se, nordea.fi, nordea.dk i inne.

Oczywiście przyczyną może być awaria systemu, aplikacji, błąd ludzki i wiele innych… niemniej na myśl przychodzi od razu scenariusz ataku na system bankowy i konsekwencje, jakie mogłyby za nim iść. Banki i inne instytucje (nazwijmy to) wyższej wagi, powinny mieć nakaz informowania swoich klientów/petentów o przyczynach niedostępności oraz aktualnej sytuacji. Zgodzicie się z nami?

avatar
WebSecurity.pl to największy w Polsce portal o bezpieczeństwie sieciowym.
WebSecurity.pl to codziennie aktualizowane źródło najnowszych informacji i interesujących artykułów z zakresu bezpieczeństwa IT. Na WebSecurity.pl dzielimy się z Wami wiedzą (know-how) i umiejętnościami (how-to), publikując pomocne wskazówki, porady, kursy i tutoriale. Na portalu znajdziecie także prezentacje sprzętu oraz recenzje oprogramowania. WebSecurity.pl to również baza najciekawszych i najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce i na świecie.

Jedna odpowiedź do “Strony banku Nordea Bank niedostępne”

  1. avatar Regina napisał(a):

    I’m not sure exactly why but this blog is loading very slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?

    I’ll check back later and see if the problem still exists.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *